Tuesday, June 7, 2011

Fake.




 " Awak, kalau suatu hari nanti awak dah jumpa penganti saya yang lebih baik dari saya, awak bagitau lah saya. Even berat hati saya nak lepaskan awak, tapi kalau awak tak bahagia dengan saya, saya akan lepaskan awak. Saya nak awak tahu yang perasaan saya pada saat dan ketika ini, tak ada yang fake. Saya betul betul ikhlas sayangkan awak. You're the best thing that ever happen to me, UKILUSM. "

- MAI, 2010.                  


I guess those words turn the other way around. It's should be me saying that.

p/s; Still log in blogspot. Meaning, aku tak move on lagi. Takpe slow slow. -__-'. Holiday kat Tioman this weekend. Can't wait spending some quality times with my besties. Another gateway. Semoga dipermudahkan. Some pictures for the next entry? Maybe ;)          

2 comments:

  1. salam

    manusia mudah lupa dgn apa yang pernah diperkatakannya terutama bila ianya tak selari dgn hasrat jiwanya ketika itu


    :)

    ReplyDelete