Monday, January 3, 2011

Memilih ke?

Suatu ketika dahulu ;


 Kawan ; " Fath, nape kau takde boyfriend eh? muka dah cun , pandai pulak tu "


Hahaha ayat nak propa je kan? ayat nak pancing aku jawab soalan la tuh. 


Sambil tergelak manja keji


Aku ; " Aku biasa - biasa je lah. Manusia biasa , ada hidung ada mata , sama macam orang lain. Boyfriend ? Tak ada pn. Aku tak hot , tak cun macam Angelina Jolie."


Muka member dah berkerut , tak puas hati lah tu dengan jwpn aku. 


Kawan ; " Kau tu memilih sangat, takkan lah orang yang pandai macam kau tak ada boyfriend , mesti ramai peminat "


Aku ; "Memilih ? Meh sini aku nak tanya kau , orang yang aku nak pilih pun tak ada , macam mana nak memilih ? "


Sekarang ;


Kalau orang kata macam tuh , jawapan nya bakal ;



Aku ; " Aku tak memilih pun , tapi orang yang aku pilih tu memilih "




p/s ; Arini aku bersin , bersin , bersin , bersin , bersin je sepanjang hari. Hacccummm ~

No comments:

Post a Comment